Hej, hvad kan vi hjælpe med?

Livechat

Vi sidder klar på chatten - alle hverdage 10-14

Chat med os

Email

info@uldtotter.dk - vi svarer indenfor 24 timer

Send os en mail

Ofte stillede spørgsmål

Hvad? Hvor? Øhhhm .. ? Det er ikke altid nemt at finde rundt i det hele, men vi har fundet de mest spurgte spørgsmål frem, som måske kan hjælpe.

Hvornår afsendes min ordre?

Vi afsender altid hurtigst muligt leverer indenfor 4-6 hverdage. Du modtager en mail, så snart din pakke er afsendt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Der kan gå op til 10 minutter før du modtager en bekræftelse på mail, så tjek altid om ikke den er havnet i din spam indbakke.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis din ordre ikke er sendt videre til vores lager, kan du godt nå at annullere den. Skriv til vores kundeservice, så ser vi om det er muligt.

Kan jeg spore min pakke?

Ja, alle pakker sendes forsikret med GLS. Du modtager en mail med trackinglink, så snart din pakke er afsendt. Her kan du følge pakken frem til dig.

Leverer i til pakkeshop eller privat?

Vi leverer udelukkende direkte hjem til din hoveddør - endda helt gratis, hvis du handler for mere end 399 kr. Er du ikke hjemme, når pakken ankommer, bliver den leveret til nærmeste pakkeshop.

Kan jeg afhente min ordre?

Det er desværre ikke muligt at afhente din ordre. Alle ordrer behandles på vores eksterne lager og for at sikre hurtig behandlingstid, er afhentning ikke en mulighed.

Kan jeg sende min pakke retur?

Ja, hos Uldtotter.dk har du 30 dages retur. Det betyder at udover den lovpligtige fortrydelsesret, giver vi også 30 dages returret på uåbnede produkter.

Får jeg besked når i har modtaget min retur?

Du modtager en mail fra os, så snart din retur er behandlet. Vi har en behandlingstid på op til 7 dage, fra vi modtager pakken.

Kan jeg aflevere min retur på jeres adresse?

Nej, vi modtager udelukkende returpakker sendt via GLS. Dette er for at sikre hurtig behandling, undgå tabte pakker og samtidig sørge for at returforsendelsen er forsikret.